Award Pertama di Akhir Tahun!

Cihuyyyyyyyy….

Alhamdulillah…

Setelah sekian lama ngeblog akhirnya dapet award juga! Dapetnya dari Cik Siti Fatimah Ahmad dalam rangka Hari Ibu yang diperingati hari ini.

To be honest, awalnya saya bingung gimana cara ngambil awardnya, maklumlah baru pertama dapet. Namun setelah konsultasi dengan seorang blogger kawakan yang punya 5 blog namun saking sibuknya bekerja sampe-sampe semua blognya ga keurus Ary Prabowo sang Kanglurik, akhirnya berhasil dipajanglah award cantik iniπŸ˜€

Makasih Cik Siti Fatimah Ahmad (bingung manggilnya gimana!)

Makasih juga Kanglurik!πŸ˜›

Selamat Hari Ibu!

Meskipun baru satu, tapi gapapa deh tak bikinin satu halaman khusus award, tapi masih bingung ngasih nama halamannya apa, any idea???

Oya, sehubungan dengan diijinkannya award ini untuk diteruskan, maka saya ingin meneruskan award ini kepada para ibu hebat di dunia ini yaitu Ummu Khonsa, Mama Asa, Mama Rafif Rasya, Ummu Tsabita, Jeng Amalia “momswannabe”, Bunda Fatimah, dan Jeng Tetik Ferawati.

12 thoughts on “Award Pertama di Akhir Tahun!

  1. Assalaamu’alaikum Bundamahes

    Terima kasih sudah menerima awardnya. Alhamdulillah, Saya gembira sekali kerana perkenalan pertama telah memberi mbak kebahagiaan atas hadiah award Hari Ibu. saya turut merasai kesulitan mbak mahu mengambil award tersebut kerana saya juga mengalami hal yang sama pada mula ngeblog dan terima award. Dengan iringan senyuman, saya membaca postingan yang bagus ini.

    Mbak, kalau di Malaysia, perkataan “Encik” itu untuk lelaki. manakala “Cik” adalah untuk perempuan. Makanya, mbak harus membuang “EN” tersebut. kalau tidak kayaknya saya seperti punya dua alat jantina… hehehehe. Gurau ya mbak.

    Tak usah pusing mbak, ikut suka mbak mahu memanggil saya apa. Mbak pun boleh juga atau mana yang mbak suka dan senang. Saya menurut aja.

    “SELAMAT HARI IBU BUAT BUNDA MAHES DAN IBU-IBU SAHABAT YANG LAIN”

    Salam manis dan semoga ceria selalu dari saya di Sarawak, Malaysia.πŸ˜€

  2. Pingback: Award Pertama di Akhir Tahun « Tambah Sholih, Cerdas dan Semangat!!!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s